Original title:
Analýza nákupního chování spotřebitelů doplňků stravy
Translated title:
Analysis of shopping behavior of consumers dietary supplement
Authors:
Kořínek, Tomáš ; Kandilaki, Daniela (advisor) ; Lešetický, Ondřej (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2013
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Diplomová práce analyzuje kupní chování spotřebitelů v závislosti na třech základních determinantech stanovených společností Walmark a.s. Dílčím cílem práce je stanovení závěrů a určitých marketingových doporučení založených na zjištěných informacích.Diploma thesis analysis shopping behavior of consumers, which dependence on three bases of determinants that are specified by company Walmark PLC. Secondary goal is setting of conclusions and specifications of marketing recommendations, which are based on found informations.
Keywords:
Determinants of shopping behaviour; Dietary supplement; Marketing analysis; Shopping behaviour; Walmark; Determinanty nákupního chování; Doplňky stravy; Marketingová analýza; Nákupní chování; Walmark
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/40558