Original title:
Digitálna marketingová stratégia
Translated title:
Digital Marketing Strategy
Authors:
Feťková, Jana ; Cimler, Petr (advisor) ; Zeman, Jiří (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2013
Language:
slo Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[slo][cze][eng] Diplomová práca sa zoberá návrhom digitálnej marketingovej stratégie pre vybranú firmu, realitnú kanceláriu -- F.O.K., s.r.o. Prešov. Cieľom teoretickej časti diplomovej práce je analýza a zadefinovanie najefektívnejších spôsobov a možností propagácie firmy na internete a to s dôrazom na charakter firmy a na špecifiká trhu s nehnuteľnosťami. V diplomovej práci je použitá SOSTAC metóda pre čo najefektívnejšie naplánovanie digitálnej marketingovej stratégie. Hlavným prínosom a cieľom praktickej časti diplomovej práce je optimalizácia súčasnej marketingovej komunikácie, inzercie a následné doporučenie konkretných postupov pri propagácií realitnej kancelárie na internete a jej ďalšieho rozvoja internetového marketingu.Diplomová práce se zabývá návrhem digitální marketingové strategie pro vybranou firmu, realitní kancelář - FOK, sro Prešov. Cílem diplomové práce je analýza a vymezení nejefektivnějších způsobů a možností propagace firmy na internetu a to s důrazem na charakter firmy a na specifika trhu s nemovitostmi. V diplomové práci je použita SOSTAC metoda pro co nejefektivnější naplánování digitální marketingové strategie. Hlavním přínosem a cílem praktické části diplomové práce je optimalizace současné marketingové komunikace, inzerce a následné doporučení konkrétní postup při propagaci realitní kanceláře na internetu a jejího dalšího rozvoje internetového marketingu.The diploma thesis deals with the digital marketing strategy for the selected company -- a real estate agency called F.O.K., s.r.o. Prešov. The main objective of theoretical part is to analyze and define the most effective ways and means of company's promotion on the Internet with an emphasis on character of the company and the specifics of the real estate market. SOSTAC method is applied to find the most effective planning of the digital marketing strategy. The practical part deals with an optimization of the existing marketing communications and advertising. As a result, the recommendation for promotion improvement are discovered and futher development for real estate agency plan is defined.
Keywords:
digital marketing; marketing strategy; real estate agency; SOSTAC analysis; digitální marketing; marketingová strategie; realitní kancelář; SOSTAC analýza
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/40740