Original title:
Marketingová strategie společnosti Alarmové systémy CZ
Translated title:
Marketing strategy of Alarmove systemy CZ
Authors:
Fialová, Petra ; Filipová, Alena (advisor) ; Zeman, Jiří (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2013
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategii a marketingovou komunikací společnosti Alarmové systémy CZ a zkoumá veškeré marketingové aktivity, které společnost uskutečnila během jejího prvního roku působení na trhu. Cílem této práce je zhodnocení marketingové strategie a marketingové komunikace společnosti Alarmové systémy CZ a návrh opatření k jejímu vylepšení. Prostřednictvím analyzování její marketingové komunikace byly zjištěny nástroje, které společnost využívá pro dosažení svých cílů a zda jsou dostatečně efektivní.This bachelor thesis deals with the marketing strategy and marketing communications of the company Alarmové systemy CZ and analyses all marketing activities that this company made during its first year of operation in the market. The aim of this thesis is to evaluate the marketing strategy and marketing communications of the company Alarmove systemy CZ and to suggest measures for its improvement. Through analyzing of its marketing communications were discovered the tools that the company uses to achieve its targets and whether they are sufficiently effective.
Keywords:
Internet; Marketing communications; Marketing strategy; Small and Medium Enterpris; Internet; Malé a střední podniky; Marketingová komunikace; Marketingová strategie
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/41255