Název:
Marketingová stratégia vybranej firmy
Překlad názvu:
Marketing strategy of selected company
Autoři:
Vertaľová, Barbora ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Bakalárska práca sa zaoberá marketingovou stratégiou vybranej firmy, a to konkrétne francúzskym pekárstvom PAUL. Práca je rozdelená do troch častí. Prvá kapitola pojednáva o teoretických poznatkoch o marketingu, SWOT analýze a segmentáci, targetingu a positioningu. Druhá časť sa venuje marketingovému mixu, jeho súčastiam a obsah tretej kapitoly je zameraný na francúzsku pekáreň PAUL kde sú využité teoretické poznatky z prvých dvoj kapitol.Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií vybrané firmy, a to konkrétně francouzským pekařstvím PAUL. Práce je rozdělena do tří částí. První kapitola pojednává o teoretických poznatcích o marketingu, SWOT analýze a segmentaci, targetingu a positioningu. Druhá část se věnuje marketingovému mixu, jeho součástem a obsah třetí kapitoly je zaměřen na francouzskou pekárnu PAUL, kde jsou využity teoretické poznatky z prvních dvou kapitol.The bachelor thesis deals with marketing strategy of selected company, namely French bakery PAUL. This thesis is divided into three parts. The first chapter deals with the theoretical knowledge of marketing, SWOT analysis as well as segmentation, targeting and positioning. The second chapter describes marketing mix and its components. The third chapter focuses on the French bakery PAUL, using theoretical knowledge from the first two chapters.
Klíčová slova:
cena; marketing; marketingový mix; pekárna PAUL; positioning; segmentace; SWOT analýza; targeting; marketing; marketing mix; PAUL bakery; positioning; price; segmentation; SWOT analysis; targeting
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/42572