Original title:
Redukce a selekce informací v mediálním kontextu
Authors:
Jeníček, Michal ; Pavlíček, Antonín (advisor) ; Černý, Ondřej (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Obsahem bakalářské práce je charakteristika mediální informace, která jako taková v sobě nese atributy selekce a redukce. Při jejím zpracování konzumentem musí být tento nevyvratitelný fakt brán v potaz. Práce nemá za primární cíl očernit práci masmédii, ale na základě jejich funkčního principu dokázat, že distorzní vlivy působící na informaci jsou přirozeným výsledkem ekonomických principů, kterými se média řídí. Stručnou charakteristikou největších představitelů masmédii a principů jejich činnosti odhalíme jejich hlavní pilíře činnosti, které stojí na základním principu získaní přízně konzumenta. Praktickými ukázkami z mediálního světa pak bude patrno, že popsané principy nejsou jen teorie a v praxi jsou hojně využívány.
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/3653