Název:
Komunikační toky mezi zákazníkem a logistickým partnerem a možný přínos jejich zlepšení v oblasti FMCG
Překlad názvu:
Communication process between the customer and the logistics partner and possible benefits of improvements in branch of FMCG
Autoři:
Dvořák, Bohumil ; Jirsák, Petr (vedoucí práce) ; Karban, Jan (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá vztahem mezi klienty a poskytovatelem logistických služeb v oblasti supply chain. Autor se zde především zaměřuje na problematiku komunikace a výměny dat / informací mezi oběma stranami. Po úvodní fázi analýzy současného stavu a faktorů ovlivňujících tento stav práce primárně navrhuje zcela nový proces výměny dat / informací a způsob implementace tohoto procesu. Současně s novým návrhem však vznikají další ohrožení samotné implementace. Tato ohrožení, spolu s možnými variantami scénáře a technické implementace, jsou pak podrobně rozebrány v samotném závěru.The master thesis deals with the relationship between client and provider of logistics services in the supply chain. The author focuses primarily on issues of communication and exchange of data / information between the clients and logistic provider. After the initial phase of the analysis of the current situation and the factors influencing this situation, there is a completely new process designed to exchange data / information and method of implementation this process. There are other threats to actual implementation mentioned together with the proposal. These threats along with possible alternative scenarios and technical implementations are then discussed in detail in the end.
Klíčová slova:
komunikace; procesní management; supply chain; communication; process management; supply chain
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/41621