Název: Externí strategická analýza a segmentace trhu dámské hygieny v ČR
Překlad názvu: External Strategic Analysis and Market Segmentation of Feminine Hygiene in the Czech Republic
Autoři: Musilová, Michaela ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Hajdíková, Taťána (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Analýza odvětví; Externí strategická analýza; PEST analýza; Porterův model pěti sil; Segmentace; Analysis of the industry; External strategic analysis; PEST analysis; Porter's five forces model; Segmentation

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/42062

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-197406


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet