Název:
Externí strategická analýza a segmentace trhu dámské hygieny v ČR
Překlad názvu:
External Strategic Analysis and Market Segmentation of Feminine Hygiene in the Czech Republic
Autoři:
Musilová, Michaela ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Hajdíková, Taťána (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] V diplomové práci byla vytvořena externí strategická analýza trhu dámské hygieny v České republice. Daný trh byl popsán a byly definovány faktory, které na něj působí. Následně byly určeny faktory, které trh ovlivňují nejvíce. Spotřebitelky dámské hygieny byly rozděleny na základě sociodemografických a behaviorálních charakteristik do pěti segmentů, které jsou vnitřně homogenní a k sobě navzájem dostatečně heterogenní a je s nimi možné v rámci marketingové strategie jednotlivě pracovat.In this thesis there was created an external strategic analysis of feminine hygiene market in the Czech Republic. The given market was described and factors that affect it were defined. Subsequently, factors that influence the market the most were defined. Consumers of feminine hygiene were divided into five segments based on socio-demographic and behavioral characteristics. These segments are internally homogeneous and heterogeneous enough to each other so it it is possible work with them individually within the marketing strategy.
Klíčová slova:
Analýza odvětví; Externí strategická analýza; PEST analýza; Porterův model pěti sil; Segmentace; Analysis of the industry; External strategic analysis; PEST analysis; Porter's five forces model; Segmentation
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/42062