Název:
Historický vývoj propagace dvou vybraných kategorií produktů
Překlad názvu:
Historical Development of Two Selected Product Categories
Autoři:
Fišerová, Michaela ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Paško, Richard (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této práce je identifikovat faktory ovlivňující vývojové změny propagace a zhodnotit jejich vliv na zvolené produktové kategorie: automobilový průmysl a odvětví nealkoholických nápojů. Práce je rozdělena do dvou hlavních kapitol. První kapitola slouží k uvedení teoretického základu koncepcí marketingového řízení, marketingového mixu a jednotlivých typů komerční komunikace. Ve druhé kapitole jsou vymezeny etapy vývoje komerční komunikace. Dále je analyzován vztah vývoje daného produktu k vývoji jeho marketingové propagace. Na závěr jsou určeny hlavní faktory, které ovlivňovaly vývoj propagace, a zhodnocena míra jejich působení na jednotlivá odvětví.The aim of this bachelor thesis is to identify factors that influenced promotion development and to assess their impact on selected product categories, i.e. automotive industry and non-alcoholic beverages. The thesis is divided into two main chapters. The first part introduces the theory of the marketing concepts, marketing mix and different types of commercial communication. The second chapter defines the phases of promotion development. Furthermore, the relation between product development and development of its promotion is analysed. In the end, main factors influencing promotion development are identified and their impacts on selected categories are assessed.
Klíčová slova:
automobilový průmysl; inovace; nealkoholické nápoje; vývoj médií; vývoj propagace; automotive industry; innovations; media development; non-alcoholic beverages; promotion development
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/41911