Original title:
Návrh komunikační strategie vybraného produktu
Translated title:
Communication Strategy Draft of a chosen Product
Authors:
Lorenc, Marek ; Svoboda, Petr (advisor) ; Mlčák, Jan (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2013
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Předmětem této bakalářské práce je návrh komunikační strategie Sportovních her České Kanady. Teoretická část práce se zabývá vymezením teorie marketingu služeb, marketingové komunikace zahrnující nástroje komunikačního mixu, procesy STP a strategii. Praktická část práce charakterizuje Sportovní hry České Kanady. Je zde popsán výchozí stav komunikace a na základě dotazníku je navržená strategie vedoucí k jejímu zlepšení.The topic of this bachelor thesis is to design a communication strategy of Sports games of Czech Canada. The theoretical part deals with defining the marketing of services theory, marketing communication including tools of communication mix, STP processes and a strategy. The practical part describes Sports Games of Czech Canada together with the initial situation of marketing communication and proposes a new improved communication strategy based on the results of a questionnaire.
Keywords:
communication mix; Czech Canada; marketing communication strategy; marketing communications; marketing services; komunikační mix; marketing služeb; marketingová komunikace; strategie marketingové komunikace; Česká Kanada
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/40567