Original title:
Vliv reklamy na spotřebitele
Translated title:
Influence of Advertising on Consumer
Authors:
Vnoučková, Monika ; Hajdíková, Taťána (advisor) ; Trachta, Václav (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2013
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem bakalářská práce "Vliv reklamy na spotřebitele" je získat povědomí o předvolebních prezidentských kampaních. A to z hlediska ovlivňování mínění občanů České republiky během předvolebního období a také z pohledu marketingových odborníků. V práci jsou rozepsané způsoby propagace a komunikační mix. Následně je popsán postup při tvorbě reklamní kampaně.The aim of bachelor thesis "The influence of advertising on consumers" is to get awareness of the election campaigns. And in terms of influencing public opinion of the Czech Republic during the election period and also in terms of marketing professionals. At work describes methods of promotion and communication mix. Following is describen the procedure for creating an advertising campaign.
Keywords:
citizens' view; election campaigns; expert view; influencing opinion; presidential elections; názory občanů; ovlivňování mínění; pohled odborníka; prezidentské volby; volební kampaně
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/40578