Název:
Marketingová komunikace banky na sociálních sítích
Překlad názvu:
Marketing communication of a bank on social networks
Autoři:
Zilvar, Adam ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá tématem marketingové komunikace banky na sociálních sítích. Cílem práce je identifikovat možnosti marketingové propagace na sociálních sítích a poté na základě analýzy současné komunikace České spořitelny na sociálních sítích navrhnout doporučení pro její zlepšení. Komunikace firem na sociálních sítích je relativně nové a dynamicky se rozvíjející oblastí a společnosti této formě propagace věnují stále větší část marketingových rozpočtů. Přínosem práce je proto shrnutí nových poznatků v této oblasti, poskytnutí přehledu forem propagace na Facebooku a Twitteru a zhodnocení komunikace České spořitelny za pomocí srovnání s internetovou bankou Air Bank a použítí osvědčené praxe. Na závěr práce předkládám doporučení pro zlepšení komunikace České spořitelny na sociálních sítích.The diploma thesis is concerned with marketing communication of a bank on social networks. The aim of the thesis is to identify the possibilities of marketing promotion on social networks and thereafter perform an analysis of current communication of Česká spořitelna and based on it provide suggestions for improvements. The communication on social networks is a relatively new a dynamically developing area and companies devote increasingly larger parts of the marketing budgets to this form of communication. The benefits of this work are therefore a summary of new findings in this field, overview of forms of promotion on Facebook and Twitter and evaluation of communication of Česká spořitelna using comparison with an internet bank Air Bank and using best practices. At the end of the thesis I present suggestions for improvements of communication of Česká spořitelna on social networks.
Klíčová slova:
Facebook; Internetový marketing; Marketingová komunikace; Sociální ítě; Twitter; Facebook; Internet Marketing; Marketing Communication; Social Networks; Twitter
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/40699