Original title:
Digitální marketing jako součást komunikačního mixu
Translated title:
Digital marketing as a part of the communication mix
Authors:
Trávníčková, Tereza ; Filipová, Alena (advisor) ; Zeman, Jiří (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2012
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem této diplomové práce je vymezit pozici digitálního marketingu v komunikačním mixu a na základě analýzy dat ukázat, jak se mění jeho role v čase. Současně jsou představeny i z hlediska marketingu významné trendy z oblasti informačních a komunikačních technologií.This master thesis aims to define the position of digital marketing within the communication mix, and via data analysis show its changing role in the course of time. At the same time, the thesis presents major trends in information and communication technologies influencing the field of marketing.
Keywords:
communication mix; digital marketing; Internet; mediatypes; digitální marketing; Internet; komunikační mix; mediatypy
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/42619