Název:
Vnímání značky BMW v rámci automobilového trhu České republiky
Překlad názvu:
The perception of the brand BMW in the frame of the automotive market in the Czech Republic
Autoři:
Pavelková, Klára ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce se zabývá vnímáním značky BMW na automobilovém trhu České republiky. Cílem práce je zhodnocení pozice značky BMW a její vnímání českými spotřebiteli. Za tímto účelem je práce rozdělena do šesti kapitol. V první kapitole je řešena problematika značky a značkové strategie. Druhá kapitola se zabývá marketingovým výzkumem. Třetí a čtvrtá kapitola analyzují automobilový trh v ČR. V páté kapitole je podrobněji charakterizována značka BMW a její konkurence. Poslední kapitola je věnována vnímání značky a jsou zde provedena dvě dotazníková šetření, přičemž jedno z nich bylo vypracováno přímo pro automobilku BMW, druhé bylo provedeno autorkou. Na základě výsledků těchto výzkumů jsou vyvozeny závěry.This master thesis deals with the perception of the brand BMW on the automotive market in the Czech Republic. The aim of the thesis is the assessment of the position of the brand BMW and its perception by Czech consumers. For this purpose the thesis is divided into six chapters. In the first chapter the brand and brand strategies are solved. Second chapter deals with marketing research. Third and fourth chapter both analyze the automotive market in CR. In the fifth chapter the brand BMW and its competitors are more thoroughly characterized. The last chapter is dedicated to the perception of the brand and there are two surveys. One of them was prepared directly for the car producer BMW and the second one was done by the author. On the basis of the results of the surveys the final conclusions are made.
Klíčová slova:
automobilový trh; marketingový výzkum; vnímání značky; značka; automotive market; brand; marketing research; preception of the brand
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/40752