Original title:
Komunikační strategie nového produktu na trhu
Translated title:
Communication strategy of the new product on the market
Authors:
Drnková, Jana ; Filipová, Alena (advisor) ; Bečvářová, Jana (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2012
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem diplomové práce je navrhnout komunikační strategii pro nově zaváděný produkt na český trh. V praktické části představuji společnost Meditor s.r.o. a nově zaváděný produkt poslechový program Tomatis. Při stanovení návrhu komunikační strategie programu Tomatis jsem mimo jiné vycházela z empirického výzkumu, ze stávající komunikační strategie a z definovaného cílového publika.Objective of the final thesis was suggesting communication strategy for new product on Czech market. In practical part I introduce company Meditor s.r.o. and new product Tomatis. The suggestion of the new communication strategy is base on especially my own research and previous strategy.
Keywords:
Communication; Communication mix; Communication strategy; Marketing mix; Komunikace; Komunikační mix; Komunikační strategie; Marketingový mix
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/40753