Název:
Online nákupy
Překlad názvu:
Online purchases
Autoři:
Vágnerová, Jitka ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá online nakupováním. Více je zaměřena na analýzu cílového segmentu fitness studia, tvorbě webu a online systému, jejich cenové kalkulaci, aby se firma mohla rozhodnout, zda investovat do nové online prezentace, zapojení konkrétní SEO optimalizace pro odvětví fitnessu a vyhodnocení návštěvnosti pomocí Google Analytics. Jako doplněk k webovým stránkám jsou zařazeny nástroje, které jsou téměř zdarma k užívání, a to e-mailová komunikace, sociální médium Facebook a video kanál YouTube.The thesis concerns with online purchases. It is more focused on the analysis of the target audience in the fitness studio, a production of a web and an online systém, their price calculation, involvement of the specific SEO optimalization for the fitness field and evaluation of the attendance measured by Google Analytics. It connects tools that are nearly free of charge and so e-mailing, social media Facebook and video canal YouTube. The company should make a decision about an investment in a new online presentation according to the discovered data.
Klíčová slova:
e-shop; elektronické nakupování; fitness studio; Google Analytics; online nákupy; online systém; SEO; web; e-shop; electronic purchasing; fitness studio; Google Analytics; online purchases; online system; SEO; web
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/40919