Název: Vplyv spoločenskej zodpovednosti firiem na chovanie spotrebiteľa
Překlad názvu: The Influence of Corporate Social Responsibility on Consumer Behaviour
Autoři: Iľková, Zuzana ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: CSR; nákupní chování; nákupní rozhodování; společenská odpovědnost firem; spotřebitel; zákazník; buying behavior; buying decision making; consumer; Corporate Social Responsibility; CSR; customer

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/40658

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-197210


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet