Název:
Přínosy Cloud Computingu v CRM
Překlad názvu:
Contributions of Cloud Computing in CRM Systems
Autoři:
Bobek, Pavel ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Palovská, Helena (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce se zabývá přínosy cloud computingu pro CRM. Hlavním cílem práce je zhodnocení modelu cloud computingu a jeho přínosy pro systémy CRM, dále určení nároků na cloudové řešení CRM pro obchodní společnost. První kapitola se zabývá charakteristikou systémů CRM. Druhá kapitola shrnuje vlastnosti a možnosti využití modelu cloud computingu. Třetí, kapitola popisuje požadavky na systém CRM s využitím modelu cloud computingu pro obchodní společnost zabývající se zprostředkováním finančních produktů. Poslední, čtvrtá kapitola, shrnuje přínosy cloud computingu v systémech CRM.This work deals with contributions of cloud computing to CRM. The main objective of this work is evaluation of cloud computing and its contributions to CRM systems and determining demands on cloud solution of CRM for trading company. The first chapter deals with CRM systems characteristics. The second chapter sums up qualities and opportunities of utilization of cloud computing. The third chapter describes demands on CRM systém with utilization of cloud computing for trading company that deals with mediation of financial products. The last, fourth chapter, sums up contributions of cloud computing in CRM systems.
Klíčová slova:
cloud; cloud computing; CRM; systémy pro řízení vztahů se zákazníky; cloud; cloud computing; CRM; customer relationship management systems
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/42005