Název:
Analýza sentimentu
Překlad názvu:
Sentiment analysis
Autoři:
Pelíšek, Jiří ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] V této bakalářské práci jsou popsány možnosti používání analýzy sentimentu a je porovnáno několik nástrojů, které analýzu sentimentu provádí. Nejprve je vysvětlen význam této analýzy v rámci marketingu. Následně je definován pojem analýza sentimentu. V další části jsou objasněny základní pojmy a popsány metody. V poslední kapitole je porovnáno několik služeb poskytujících nástroje pro analýzu sentimentu.The presented bachelor thesis describes possibilities of the application of sentiment analysis and compares the effectiveness of several tools used in sentiment analyses. First is described the importance of sentiment analysis in marketing. Further on there the term sentiment analysis is fully defined. In the following section basic concepts are explained and various methods described. The last chapter compares several services providing tools for sentiment analysis.
Klíčová slova:
Analýza sentimentu; Dolování z dat; Podpora manažerského rozhodování; Data mining; Decision support system; Sentiment analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/42114