Original title:
Návrh marketingové komunikace pro kavárnu Koblížek
Translated title:
Draft of Marketing Communication café Koblížek
Authors:
Vidourková, Aneta ; Novák, Michal (advisor) ; Kincl, Tomáš (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2014
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Tato bakalářská práce je zaměřena na návrh marketingové komunikace pro kavárnu Koblížek. Teoretická část obecně charakterizuje pojem marketingová komunikace a následně související komunikační mix. V praktické části je charakterizována kavárna Koblížek. Je zde provedena analýza konkurence a dodavatelů kavárny. Poté jsou pro kavárnu Koblížek zpracovány jednotlivé části komunikačního mixu. V závěru práce jsou z poznatků teoretické části shrnuta doporučení marketingové komunikace pro kavárnu Koblížek.This bachelor thesis is focused on draft of marketing communication café Koblížek. Theoretical part generally characterizes term marketing communication and a related communication mix. Practical part characterizes café Koblížek. There are analysis of competition and suppliers. Then the café is analysed in communication mix. In conclusion there are recommendations of marketing communication from theoretical part.
Keywords:
Café Koblížek; Communication mix; Marketing communications; Kavárna Koblížek; Komunikační mix; Marketingová komunikace
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/47180