Název:
Vím, proč volím: Analýza mediální kampaně
Překlad názvu:
I know why I vote: Analysis of media campaign
Autoři:
Skřebská, Aneta ; Kubaš, Mario (vedoucí práce) ; Hucková, Barbara (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá analýzou mediální kampaně nesoucí název Vím, proč volím, probíhající v roce 2013 a 2014. Cílem této práce je definice nástrojů, které byly použity při tvorbě kampaně, vyhodnocení jejich efektivity a návrh dalších zlepšení. Teoretická část definuje neziskové prostředí a specifika jeho marketingových a PR strategií. Praktická část analyzuje kampaň Vím, proč volím na základě konkrétních použitých nástrojů. Rozebírá tiskovou zprávu a pomocí kvantitativní obsahové analýzy definuje mediální obraz kampaně. Poté konkretizuje možné kroky, vedoucí ke zvýšení efektivity kampaně.This thesis contains analysis of a media campaign I know why I vote (Vím, proč volím) which took place in 2013 and 2014. Aim of this thesis is to define tools that were used when running a media campaign, evaluate its effectiveness, and provide suggestions for further improvements. The theoretical part defines environment of a non-profit organization and specifics of its marketing and public relations strategies. The practical part analyses the campaign I know why I vote (Vím, proč volím) in accordance with used marketing, and public relations tools. It analyses press release, and by using quantitative content analysis it defines media image of the campaign. In this part, possibilities for increasing efficiency of the campaign are also suggested.
Klíčová slova:
kampaň; kvantitativní obsahová analýza; marketing; Nezisková organizace; public relations; Campaign; Marketing; Non-profit Organisation; Public Relations; Quantitative Content Analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/47768