Original title:
Sociální marketing v Nadaci Naše dítě
Authors:
Flanderková, Dagmar ; Puchýř, Milan (advisor) ; Kácovská, Petra (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Diplomová práce je věnována oblasti sociálního marketingu s aplikací na neziskovou organizaci Nadace Naše dítě. Hlavním cílem práce je na základě vlastního výzkumu zhodnotit postavení této nadace. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část, přičemž se teoretická část věnuje marketingu, komunikaci, reklamě a médiím. Zvláštní kapitola je vyčleněna charakteristice neziskového marketingu a neziskového sektoru. Praktická část práce seznamuje s Nadací Naše dítě a s jejími mediálními kampaněmi. Poslední kapitola je věnována zhodnocení činnosti této nadace a představení vlastního výzkumu na základě dotazníkového šetření.
Keywords:
Nadace Naše dítě; neziskové organizace; reklama; sociální marketing
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/3644