Název:
Marketingová podpora produktů dětské výživy společnosti Nutricia
Překlad názvu:
Marketing support of baby food in the company Nutricia
Autoři:
Žižková, Veronika ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Procházka, Lukáš (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem diplomové práce je představit správný způsob výživy dětí do tří let, popsat trh dětské výživy a trendy v této kategorii. Dále aplikovat teoretické poznatky marketingového mixu na jednoho z nejsilnějších hráčů na trhu dětské výživy, společnost Nutricia. Na závěr, pomocí výsledků z výzkumu, navrhnout pro tuto společnost marketingová doporučení. Diplomová práce je rozdělena na dvě části - na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je popsaná správná dětská výživa od narození do tří let věku, popsané složky marketingového mixu a konkurenční prostředí. V praktické části je představen trh dětské výživy v České republice, trendy v této kategorii, konkurence na trhu, společnost Nutricia a její marketingový mix. Součástí praktické části je vlastní výzkum. Na závěr práce jsou vyhodnoceny stanovené hypotézy a navržena marketingová doporučení pro společnost Nutricia.The aim of the thesis is to present a correct way of proper child nutrition under three years of age, describe the baby food market and trends in this category. Then, apply the theoretical knowledge of the marketing mix to one of the strongest players in the baby food market, the company Nutricia. In conclusion, using the results of the research, suggest for this company marketing recommendations . The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part describes the proper child nutrition from birth to three years of age, components of the marketing mix and competitive enviroment. In the practical part, the baby food market in the Czech Republic, the trends in this category, market competition, the company Nutricia and its marketing mix are beying suscribed. The practical part has its own research. At the end of the work the hypothesis are confirmed or disproved and marketing recommendations for Nutricia are made.
Klíčová slova:
dětská výživa; konkurence; marketing dětské výživy; marketingový mix; baby food; competition; marketing mix; marketing of baby food
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/40330