Název: Způsoby predikce dlouhodobé hodnoty zákazníka
Překlad názvu: Methods of prediction Customer Lifetime Value
Autoři: Pešek, Martin ; Jašek, Pavel (vedoucí práce) ; Novotný, Ota (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: BG/NBD; Customer Relationship Management; Dlouhodobá hodnota zákazníka; hodnota zákaznické báze; non-contractual prostředí; Pareto/NBD; BG/NBD; customer equity; Customer Lifetime Value; Customer Relationship Management; non-contractual settings; Pareto/NBD

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/45890

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-195996


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet