Název:
Internetový marketing v oblasti prodeje učebnic
Překlad názvu:
Internet Marketing in the sale of textbooks
Autoři:
Brichzinová, Jana ; Topolová, Ivana (vedoucí práce) ; Kubálková, Markéta (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce se zabývá využitím internetového marketingu v oblasti prodeje učebnic. Cílem práce je navrhnout, jak využít internetový marketing při prodeji knih (nebo knih obecně), na základě znalostí uživatelů Internetu o internetovém marketingu a na základě informací o nákupu knih těmito lidmi. Cíl je dosáhnut dotazníkovým šetřením mezi uživateli Internetu a kupci knih.This paper deals with the use of internet marketing in selling textbooks. The aim is to suggest how to use internet marketing for the sale of textbooks (or books in general), based on knowledge of Internet users about internet marketing and based on information about the purchase of books these people. The objective is attained by a questionnaire survey among Internet users and buyers of books.
Klíčová slova:
internetový marketing; marketing na Internetu; prodej učebnic; internet marketing; marketing on the Internet; sale of textbooks
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/46907