Original title:
Počítačové nástroje pro získávání klientů
Translated title:
Computer tools for customer acquisition
Authors:
Terletska, Svitlana ; Topolová, Ivana (advisor) ; Koubalíková, Jitka (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2013
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem této práce je na základě skutečné společnosti a reálných dat stanovit počítačové nástroje, které jsou nejúčinnější pro hledání nových zákazníků. CRM systém byl použit jako nástroj ke stanovení výsledků a kalkulaci konverzního poměru pro danou společnost. Tato bakalářská práce je zaměřená na teoretické a praktické zpracování otázky. Závěr obsahuje shrnutí celé práce a doporučení autora pro danou společnost.Based on real company and real data the aim of this work is to establish computer tools that are most effective for new customers acquisition. CRM system has been used as a tool to determine the results and calculate the sales funnel of the company. This bachelor work is focused on theoretical and practical processing issues. Conclusion contains a summary of the work and the author's recommendations for the company.
Keywords:
CRM system; Landing-page; Sales funnel; Skype; Social sites; Web page; CRM systém; Konverzní poměr; Landing-page; Skype; Sociální sítě; Webové stránky
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/46846