Název:
Turistický produkt v regionu Jižní Čechy
Překlad názvu:
Tourist Product in the South Bohemian Region
Autoři:
Jakešová, Michaela ; Švanda, Pavel (vedoucí práce) ; Musil, Martin (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá analýzou současné nabídky a předpokladů cestovního ruchu ve městě Jindřichův Hradec. Cílem práce je na základě této analýzy navrhnout nový potenciální turistický produkt, který je v souladu s aktuálními trendy cestovního ruchu. Navrhovaný produkt je konstruován tak, aby zvýšil doposud nízkou délku pobytů ve městě. Krátká délka pobytů a zároveň nízký počet přenocování byly hlavním motivem pro výběr města Jindřichův Hradec v turistickém regionu Jižní Čechy. Cíle je dosaženo za pomoci metody srovnávání, analýzy a syntézy. V závěru je navrhnut a popsán turistický produkt pod názvem Za poznáním Jindřichohradecka na kole.This bachelor thesis analyses the current offering and assumptions of tourism in the city of Jindřichův Hradec. Based on this analysis, thesis aims to propose a new potential tourist product which is in line with current trends. The product is constructed to increase short duration stays in the city. Short stays and low number of spent nights overall were the main reasons for choosing the city of Jindřichův Hradce, out of a tourism region of Jižní Čechy. The goal is achieved while using methods of comparison, analysis, and synthesis. In the last chapter there is an introduction to a tourist product called Za poznáním Jindřichohradecka na kole.
Klíčová slova:
cestovní ruch; cykloturistika; Jindřichův Hradec; lokalizační a realizační předpoklady; turistický produkt; cycle tourism; Jindřichův Hradec; localization and implementation assumptions; tourism; tourist product
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/45463