Original title:
Analýza komunikačního mixu společnosti Svatba jak má být, s.r.o.
Translated title:
Analysis of Communication Mix of Svatba jak má být, Ltd
Authors:
Božejovská, Martina ; Novák, Michal (advisor) ; Kincl, Tomáš (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2014
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] K uskutečnění tématu mé kvalifikační práce jsem si vybrala společnost Svatba jak má být, s. r. o. Cílem teoretické části práce je osvětlit čtenáři základní pojmy a souvislosti, které jsou zapotřebí k analýze komunikačního mixu. Tato teorie je poté v praktické části použita na současnou situaci vybrané společnosti. V praktické části nejdříve čtenáři představím analyzovanou společnost a poté ji popisnou analýzou zpracuji. V závěru práce zveřejním uskutečněné anketní šetření k tématu práce.To realize topic of my theses I chose Svatba jak ma byt, Ltd. The aim of the theoretical part of the theses is to explain to the reader basic concepts and contexts that are needed to analyse the communication mix. This theory has been used as a basis for practical part for the current situation of selected company. At first in practical part I introduce to the reader analysed company and then I processed it by descriptive analysis. In conclusion of the theses I will post carried out surveys related to the topic of theses.
Keywords:
communication mix; marketing communication; wedding agency; komunikační mix; marketingová komunikace; svatební agentura
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/45455