Název:
Analýza marketingového prostředí firmy Pekárkův mlýn
Překlad názvu:
Analysis of the Marketing Environment of the Company Pekárkův mlýn
Autoři:
Dvořáková, Veronika ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Frendlovská, Dagmar (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce popisuje části marketingového plánu vybrané společnosti. Cílem bakalářské práce je provedení analýzy vnitřního a vnějšího prostředí firmy Pekárkův mlýn a následné stanovení marketingových cílů firmy. V teoretické části jsou definovány jednotlivé kroky a analýzy, pomocí kterých mar-ketingový plán sestavujeme. V praktické části je popsána vybraná firma, její cíle a poslání, provedeny analýzy vnitřního a vnějšího prostředí, které byly uvedeny v teoretické části práce.This thesis describes the part of the marketing plan of the selected company. The aim of this thesis is to analyze the internal and external environment of the company Pekárkův mlýn and the subsequent setting marketing objectives of the company. The theoretical part defines and analyzes the various steps by which the marketing plans. The practical part describes the chosen company, its goals and mission, carried out an analysis of internal and external environment, which were mentioned in the theoretical part.
Klíčová slova:
marketing; marketingový plán; SWOT analýza; vnitřní prostředí; vnější prostředí; external environment; indoor environment; marketing; marketing plan; SWOT analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/45449