Název:
Analýza obchodní vybavenosti a nákupního chování spotřebitele v Moravských Budějovicích
Překlad názvu:
The analysis of shopping facilities and consumer behaviour in the town of Moravske Budejovice
Autoři:
Maršíková, Ivona ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Cimler, Petr (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá obchodní vybaveností a nákupním chováním spotřebitele v Moravských Budějovicích. Práce je rozčleněna do tří samostatných kapitol. První kapitola se věnuje teoretickému úvodu do problematiky a vymezuje základní pojmy související s tématem. Druhá kapitola mapuje obchodní vybavenost města Moravské Budějovice. Třetí kapitola interpretuje výsledky provedené analýzy nákupního chování spotřebitele na základě dotazníkového šetření. Cílem dotazníkového šetření bylo zjistit, zda je stávající počet prodejních jednotek pro spotřebitele dostačující, nebo jestli by uvítali novou prodejnu.This bachelor thesis deals with the issue of shopping facilities and consumer behaviour in the town of Moravske Budejovice. The thesis is divided into three separate chapters. The first chapter is devoted to theoretical introduction to the issue and describes basic terms related to the topic. The second chapter focuses on the shopping facilities in Moravske Budejovice. The third chapter interprets the results of the analysis of consumer behaviour based on the conducted survey. The aim of the questionnaire was to determine whether the current number of shops is sufficient or whether the customers would prefer a new shop.
Klíčová slova:
analýza; Moravské Budějovice; nákupní chování; obchodní vybavenost; analysis; consumer behaviour; Moravske Budejovice; shopping facilities
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/45729