Název: Analýza marketingového mixu a vnímání značky společnosti Red Bull
Překlad názvu: Analysis of marketing mix and brand perception of Red Bull company.
Autoři: Černý, Lukáš ; Říha, David (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing mix; Red Bull; značka; 4P; brand; communication mix; marketing mix; Red Bull

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/46582

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-195747


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet