Název: Analýza marketingového mixu vybrané společnosti s důrazem na komunikaci
Překlad názvu: Analysis of Marketing Mix Tools of a chosen Company with Emphasis on Communication
Autoři: Čvanda, Michal ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Řepová, Helena (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; podnikatelské koncepce; business concept; marketing; marketing communication; marketing mix

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/45596

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-195716


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet