Název:
Komunikačné stratégie Rodinného pivovaru BERNARD a.s.
Překlad názvu:
Communication strategies of the Family brewery BERNARD a.s.
Autoři:
Barjaková, Martina ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Balnohová, Jana (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Táto práca sa zaoberá problematikou komunikačných stratégií v Rodinnom pivovare BERNARD a.s. Zameriava sa na komunikáciu pivovaru v Českej republike, aj v zahraničí. Prvá kapitola bude slúžiť ako teoretický základ pre ďalšie časti práce. Bude v nej opísané pivo, jeho druhy a charakteristiky, český pivný trh a pozícia daného pivovaru na ňom. Druhá kapitola opíše nástroje, ktoré pivovar používa na komunikáciu so svojimi zákazníkmi. V poslednej kapitole budú tieto nástroje zhodnotené a budú navrhnuté nové možnosti komunikácie pre pivovar. Práca by do budúcna mohla slúžiť ako inšpirácia pre pivovar, prípadne iné podniky, ako by svoju komunikáciu mohli zlepšiť a rýchlejšie tak mohli dosiahnuť svoje firemné strategické ciele.Tato práce se zaobírá problematikou komunikačních strategií v Rodinném pivovaru BERNARD a.s. Je zaměřena na komunikaci pivovaru v České republice a také v zahraničí. První kapitola bude sloužit jako teoretický základ pro následující části práce. Budou v ní popsány druhy piva a jejich charakteristiky, český pivní trh a pozice daného pivovaru na něm. Druhá kapitola popíše nástroje, které pivovar využívá pro komunikaci se svými zákazníky. V poslední kapitole budou tyto nástroje zhodnoceny a budou navrženy nové možnosti komunikace pro pivovar. Práce by mohla v budoucnu sloužit jako inspirace pro pivovar, popřípadě jiné podniky, jak by mohly zlepšit svou komunikaci a rychleji tak dosáhnout svých firemních strategických cílů.This thesis is about communication strategies of the Family brewery BERNARD a.s. It is focused on the communication of the brewery with its clients in the Czech Republic and also abroad. The first chapter serves as a theoretical basis for the next parts. It describes beer, its characteristics and types, the Czech beer market and the position of the aforementioned brewery on the market. The second chapter is dedicated to a description of major communication tools used by the brewery. The last part analyses these tools and proposes some new communication models for the company. This thesis could inspire the brewery and eventually some other companies to improve their communication strategies in order to reach their targets within a shorter period of time.
Klíčová slova:
Komunikační nástroje; Marketingové komunikace; Strategie komunikace; communication strategies; marketing communications; tools of communication
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/45150