Název:
Zhodnocení aktivit Czech Trade na vybraných trzích
Překlad názvu:
The analysis of CzechTrade agency on important foreign markets
Autoři:
Hendrychová, Darina ; Plchová, Božena (vedoucí práce) ; Hanzlíková, Helena (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tématem této bakalářské práce je zhodnocení účelnosti jedné části proexportní politiky České republiky, konkrétně agentury CzechTrade na vybraných, potencionálně velmi atraktivních trzích pro české exportéry. Jmenovitě k tomuto posouzení poslouží země uskupení BRIC. CzechTrade je velice důležitou součástí nepřímé proexportní pomoci českého státu a proto se domnívám, že podrobná analýza jeho aktivit a výsledků činnosti by mohla přispět k ještě většímu ohlasu ze stranu uživatelů služeb, které nabízí a také ještě většímu rozšíření mezi podnikatelskou veřejností. Dále se domnívám, že za své osmnáctileté působení v České republice dosáhla tato agentura skutečně významných pokroků v oblasti proexportní pomoci a výraznou měrou tak přispěla k navýšení celkového českého exportu, také ke zvýšení konkurenceschopnosti České republiky jako takové, potažmo k naplňování vládou vydané Exportní strategie 2012 -- 2020.The theme of this bachelor thesis is to evaluate the effectiveness of one of the pro-export policy of the Czech Republic,CzechTrade agency on potentially very attractive markets for Czech exporters. For this propose will be used BRIC countries. CzechTrade is a very important part of indirect export promotion assistance of the state and therefore I believe that a detailed analysis of its activities and results of operations could contribute to an even greater response from users of the services offered and even more widespread among the business community. Furthermore, I believe that for his eighteen-year history in the Czech Republic reached this agency really significant advances in the field of export promotion assistance and significantly contributed to the increase of total Czech exports also increase the competitiveness of the Czech Republic as such, hence the implementation of a government-issued Export Strategy 2012 - by 2020.
Klíčová slova:
analýza; export; obchod; analysis; export; trade
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/45580