Název:
Marketing města Český Brod
Překlad názvu:
Marketing of the town Český Brod
Autoři:
Thomesová, Vendula ; Švanda, Pavel (vedoucí práce) ; Luštický, Martin (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá marketingem města Český Brod. Cílem práce je zanalyzování marketingových aktivit města a následné navrhnutí doporučení na zlepšení. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy z teorie marketingu cestovního ruchu. Praktická část nejprve představuje město Český Brod a poté se věnuje zhodnocení marketingových aktivit města. Tato analýza je uskutečněna formou SWOT analýzy a sestavením marketingového mixu, který odráží výsledky ankety, která byla provedena na území města Český Brod. Závěrečná kapitola navrhuje opatření vedoucí ke zlepšení marketingových aktivit a k rozvoji cestovního ruchu města.This bachelor thesis deals with marketing of the town Český Brod. The aim of the thesis is to analyze marketing activities of the town and to recommend improvements. The theoretical part defines the basic terms of the theory of tourism marketing. The practical part firstly introduces Český Brod and evaluates marketing activities of the town. This analysis is carried out in the form of SWOT analysis and marketing mix that reflects the results of survey which took place on the territory of the town Český Brod. The final chapter proposes improvements of marketing activities and development of the tourism of the town.
Klíčová slova:
cestovní ruch; marketing; marketingový mix; marketing; marketing mix; tourism
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/45576