Název:
Marketingové využití sítě Pinterest
Překlad názvu:
Pinterest as a Marketing Tool
Autoři:
Kubišová, Kateřina ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Chylíková, Hana (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce se zabývá marketingem na sociální síti Pinterest. V teoretické části uvádím základní informace o Internetu a on-line marketingu, ale zejména o Pinterestu, principu jeho fungování a specifikách firemních účtů a příklady zavedených firem, které zde úspěšně propagují svou činnost. V praktické části doporučuji postup pro zakládání profilu, navazování komunikace s relevantní skupinou uživatelů a dlouhodobou správu Pinterest účtu. Výstupem práce shrnujícím poznatky z obou částí jsou zásady úspěšné firemní komunikace na této síti.This bachelor thesis deals with use of Pinterest for marketing purposes. The theoretical part includes basic information about Internet and on-line marketing but mainly about Pinterest, its principles and specifics of business accounts and also presents examples of companies successfully promoting its activities via Pinterest. The practical part contains recommendations for setting up the account, communication with relevant segment of users and long-term effective administration of the profile. An output of this thesis summarizing findings from both parts is a set of rules for successful business communication on Pinterest.
Klíčová slova:
marketing; on-line marketing; Pinterest; sociální sítě; marketing; on-line marketing; Pinterest; social media
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/46781