Original title:
Analýza marketingové strategie firmy Škoda Auto na čínském trhu
Translated title:
Analysis of the Škoda Auto marketing strategy on the Chinese market
Authors:
Drábková, Martina ; Chylíková, Hana (advisor) ; Novák, Miloš (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2014
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce na téma "Analýza marketingové strategie firmy Škoda Auto na čínském trhu" se zaměřuje na rozbor čtyř nástrojů marketingového mixu, jež tvoří současnou marketingovou strategii značky Škoda na čínském trhu. Cílem je identifikovat současnou pozici značky Škoda v konkurenčním prostředí globálně největšího automobilového trhu a definovat význam a přínos čínského trhu pro dosažení globálních cílů Škoda.The bachelor thesis with the topic "Analysis of the Škoda marketing strategy on the Chinese market" focuses on analyzing the four marketing instruments, which form the current marketing strategy of the Škoda brand on the Chinese market. The aim is to identify the current Škoda position in the competitive environment of the world's biggest automobile market and define the importance and contribution of the Chinese market to achieving Škoda's global goals.
Keywords:
Active Lifestyle; Chinese automobile market; Growth strategy; marketing mix; Marketing strategy; Active Lifestyle; Marketingová strategie; marketingový mix; Růstová strategie; čínský automobilový trh
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/46430