Original title:
Budování značky Hudson Global Resources
Translated title:
The Brand building of Hudson Global Resources
Authors:
Šamšulová, Kristýna ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Svobodová, Jolana (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2014
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá analýzou značky Hudson personálně-poradenské společnosti Hudson Global Resources s.r.o. a jejím budováním na českém trhu. Cílem práce je pomocí vlastního výzkumu zjistit, jaké je vnímání značky klienty společnosti, a navrhnout strategii značky Hudson. Dále posoudit, které nástroje budování značky by měla společnost používat.The main topic of this bachelor thesis is Hudson brand building of the recruitment company Hudson Global Resources s.r.o. in Czech market. The aim of the thesis is to define according my own research the Hudson brand perception by clients of the company and propose a Hudson brand strategy and also to evalute which brand management tool the company should use.
Keywords:
B2B; brand; brand building; brand strategy; Hudson; B2B; budování značky; Hudson; personálně-poradenská společnost; značka
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/45811