Název: Vnímání značek internetových obchodů na českém trhu
Překlad názvu: The perception of brands online stores on the Czech market
Autoři: Motyčková, Eliška ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Volešová, Šárka (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: internet; internetový obchod; marketing; marketingová komunikace; spotřební chování; značka; brand; consumer behavior; internet; marketing; marketing communication; online store

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/45307

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-194835


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet