Název:
Využití online marketingu a nákladové analýzy ke zvýšení ziskovosti hotelu
Překlad názvu:
The use of online marketing and cost analysis to increase the profitability of the hotel
Autoři:
Sklenka, Mario ; Roun, Vlastimil (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Předmětem bakalářské práce "Využití online marketingu a nákladové analýzy ke zvýšení ziskovosti hotelu" je kalkulace nákladů na vybranou kategorii pokoje s cílem stanovit nákladovou náročnost ubytovacího zařízení a na základě toho připravit na míru stavěnou marketingovou kampaň, která by hotelu pomohla navýšit obsazenost a tím navýšila zisk podniku. Dále je práce zaměřená na online marketing a jeho benefity pro hotelový segment.The subject of the bachelor thesis entitled "The use of online marketing and cost analysis to increase the profitability of the hotel" is an analysis of costs which arise in the selected room category to determinate the cost effectiveness and on the basis prepare custom-built marketing campaign, which would help to increase the availability and the company profit. The thesis is focused on online marketing and its benefits for the hotel segment.
Klíčová slova:
kalkulace; náklady; online marketing; calculation; costs; online marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/44603