Název:
Role of social media in beauty care marketing communication
Překlad názvu:
Role sociálních médií v marketingové komunikaci oblasti péče o krásu
Autoři:
Brichová, Eva ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng][cze] The master's thesis elaborates on the width of roles social media can play for beauty businesses. Major social channels predominantly used in beauty care marketing are identified and investigated, specifically in terms of their statistical importance, role within the social media strategy and potential for use in this particular industry. The practical part of the thesis deals with a case study regarding social media strategy in a specific area of the beauty care business -- professional hair care. The social media presence of the Henkel brands in question - Schwarzkopf Professional and Indola -- is analysed in comparison to their competition and recommendations are outlined with specific focus on CZ in their applicability. The given conclusions could be beneficial for many other beauty brands aiming to enhance their social media presence.Diplomová práce pojednává ve své první části o šíři rolí, kterou sociální média mohou zastávat v oblasti marketingu kosmetických značek. Identifikuje a zkoumá hlavní sociální kanály především používané v dané oblasti a to zejména z hlediska jejich statistického významu, role v rámci strategie sociálních médií a potenciálu použití v tomto konkrétním odvětví. Praktická část práce se zabývá případovou studií týkající se strategie sociálních médií ve specifické oblasti "péče o krásu" -- profesionální péče o vlasy. Přítomnost značek Henkel - Schwarzkopf Professional a Indoly -- na sociálních médiích je analyzována v porovnání s jejich konkurencí. Na základě dané analýzy jsou navržena řešení, která se specificky soustředí na sociální aktivity uvedených značek v ČR. Celkové závěry ovšem mohou být přínosem i pro další značky z oboru snažící se zlepšit svoji prezentaci na sociálních médiích.
Klíčová slova:
marketing; péče o krásu; sociální média; beauty care; marketing; social media
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/48088