Název: Vliv medializovaných událostí na ceny akcií fotbalových klubů
Překlad názvu: The influence of publicized events on price of football teams
Autoři: Matoušek, Roman ; Stroukal, Dominik (vedoucí práce) ; Vozárová, Pavla (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: burza; Event Study; fanoušek-investor; fotbalový tým; Event Study; fan-investor; football team; stock exchange

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/46658

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-194531


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet