Název:
Analýza marketingovej stratégie a spokojnosti zákazníka spoločnosti Emirates Airlines
Překlad názvu:
Marketing strategy and customer satisfaction analysis of Emirates Airline company
Autoři:
Valová, Soňa ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Chodelka, Peter (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Cieľom tejto bakalárskej práce je pomocou analýzy marketingovej stratégie vysvetliť postavenie lídra na trhu leteckých prepravcov - spoločnosti Emirates Airline. V práci sa popisujú základné princípy marketingu v leteckej doprave, charakteristika spoločnosti, jej postavenie na trhu, SWOT analýza a jej marketingový mix. Úspešnosť vybranej stratégie dokáže či vyvráti vlastný dotazník o efektivite marketingovej stratégie tejto spoločnosti. Na jej základe bude sformulované odporúčanie pre spoločnosť Emirates Airline na zlepšenie prípadných slabých stránok spoločnosti.Cílem této práce je pomocí analýzy marketingové strategie vysvětlit postavení lídra na trhu leteckých přepravců - společnosti Emirates Airline. V práci se popisují základní principy marketingu v letecké dopravě, charakteristika společnosti, její postavení na trhu, SWOT analýza a její marketingový mix. Úspěšnost vybrané strategie dokáže nebo vyvrátí vlastní dotazník o efektivitě marketingové strategie této společnosti. Na jejím základě bude formulováno doporučení pro společnost Emirates Airline na zlepšení případných slabých stránek společnosti.The aim of this bachelor thesis is to explain the role of a market leader in the aviation industry,which is Emirates Airline, by analyzing its marketing strategy. This thesis focuses on the basic principles of marketing in the aviation industry, gives characteristics of the company,shows its market position and makes SWOT analysis and marketing mix. The success or the failure of the chosen strategy will be proved by the questionnaire about the efficiency of the marketing strategy of the company. On its behalf, there will be made a recommendation for improvement of any potential weaknesses of the Emirates Airline company.
Klíčová slova:
konkurenční analýza; letecké společnosti; marketingová strategie; marketingový mix; SWOT analýza; airlines; analysis of competitors; marketing mix; marketing strategy; SWOT analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/44630