Název:
Country of origin effect and the impact of brand nationality on the perception of quality in the luxury goods market
Překlad názvu:
Country of origin effect and the impact of brand nationality on quality perception in the luxury goods market.
Autoři:
Dittertová, Silvie ; Cook, Gina (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng][cze] The purpose of this Master's Thesis is to investigate the attitudes of high net worth individuals toward country of origin information within the luxury goods market with respect to the quality of the products. The primary method used for the research is qualitative research based on in-depth interviews. Based on these in-depth interviews, the thesis demonstrates the synergy between the literature on country of origin and luxury goods and the consumers' quality perception on luxury based on country of origin.Cílem práce je zkoumat postoj spotřebitelů s vyššími příjmy k zemi původu luxusního zboží se zaměřením na kvalitu zboží. Hlavní použitá metoda výzkumu je kvalitativní výzkum trhu založený na in-depth rozhovorech se spotřebiteli. Na základě těchto rozhovorů práce poukazuje na synergii odborné literatury zaměřené na problematiku zemi původu a luxusního zboží s očekáváním spotřebitelů ohledně kvality luxusního zboží vzhledem k zemi původu.
Klíčová slova:
Consumers' Quality Perception; Country of Origin Effect; Luxusní zboží; Consumers' Quality Perception; Country of Origin Effect; Luxury Goods
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/48052