Název:
Analýza využití sociálních sítí jako nástroje marketingové komunikace značky
Překlad názvu:
Analysis of use of social media as a marketing communication tool
Autoři:
Hamaďáková, Markéta ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Toman, Jan (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací luxusní značky v prostředí sociálních sítí. Práce reaguje na dynamický růst významu sociálních sítí, který s sebou přináší v posledních letech mnoho změn a nových možností v rámci marketingové komunikace značky směrem k zákazníkům. Cílem je tyto teoretické poznatky o marketingu luxusní značky na sociálních sítích, jako jsou Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter a Youtube, prezentované v první části práce, využít pro analýzu a zhodnocení současných aktivit na sociálních platformách luxusní české sklářské firmy LASVIT. Na základě výsledků analýzy jsou v závěrečné části diplomové práce formulována doporučení a konkrétní návrhy na rozšíření marketingových aktivit společnosti LASVIT na sociálních sítích.This master's thesis deals with luxury brand marketing communication within social networks. The subject reacts to the dynamic growth regarding the importance of social networks that bring many changes and opportunities to marketing communication conductive to the customer. Its purpose is to use theoretical knowledge about luxury brand marketing within social networks such as Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter, and Youtube; presented in its first part, for the analysis and evaluation of the current activities on social media of the luxury Czech glass company LASVIT. Based on the findings from the analysis, the final part of this thesis presents my recommendations and concrete proposals concerning the expansion of current marketing communication activities of LASVIT within it's domain of social platforms.
Klíčová slova:
Facebook; Instagram; Luxusní značka; Online marketingová komunikace; Pinterest; Sociální sítě; Twitter; Youtube; Facebook; Instagram; Luxury brand; Online marketing communication; Pinterest; Social networks; Twitter; Youtube
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/47923