Název:
Podnikateľský plán - videoprodukcia
Překlad názvu:
Business plan - Video Production
Autoři:
Šiška, Adrián ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Trachta, Václav (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Táto diplomová práca je zameraná na tvorbu podnikateľského plánu pre potreby novej vznikajúcej spoločnosti, ktorej podnikateľskou činnosťou je poskytovanie služieb videoprodukcie. Teoretická časť je pojatá ako prieskum literárnych zdrojov za účelom vymedzenia základných pojmov z problematiky podnikania. Praktická časť sa potom venuje analýze prostredia, v ktorom by sa mala spoločnosť pohybovať. Na základe tejto analýzy sú identifikované príležitosti a hrozby z okolia podniku, ako aj jeho silné a slabé stránky. Okrem toho je v tejto časti spracovaný aj marketingový mix podniku a finančný plán. Záver práce obsahuje celkové zhodnotenie realizovateľnosti tohto podnikateľského zámeru.Tato diplomová práce je zaměřena na tvorbu podnikatelského plánu pro potřeby nové vznikající společnosti, jejíž činností je poskytování služeb videoprodukce. Teoretická část je pojata jako průzkum literárních zdrojů za účelem vymezení základních pojmů z problematiky podnikání. Praktická část se pak věnuje analýze prostředí, ve kterém by se měla společnost pohybovat. Na základě této analýzy jsou identifikovány příležitosti a hrozby z okolí podniku, jakož i jeho silné a slabé stránky. Kromě toho je v této části zpracován i marketingový mix podniku a finanční plán. Závěr práce obsahuje celkové zhodnocení proveditelnosti tohoto podnikatelského záměru.This thesis is focused on creating a business plan for the new company whose business is providing services of video production. The theoretical part is conceived as an exploration of literary sources for the definition of the basic concepts of business. The practical part proceeds to analyze the environment in which the company should exist. Based on this analysis there are identified opportunities and threats from the environment of the company and its strengths and weaknesses. In addition, this section includes company's marketing mix and financial plan. The final part contains an overall assessment of the feasibility of this business plan.
Klíčová slova:
nová společnost; podnikatelský plán; videoprodukce; business plan; new company; video production
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/47706