Název:
Marketingová stratégia spoločnosti Linet Group SE na čínskom trhu
Překlad názvu:
Marketing Strategy of Linet Group SE in the Chinese Market
Autoři:
Sunega, Peter ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Martiš, Ivan (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Cieľom práce je porovnanie marketingu spoločnosti vyrábajúcej zdravotnícku techniku na európskom a čínskom trhu. Po teoretickej časti popisujúcej nástroje analyzujúce mikro a makro prostredie sa práca v praktickej časti zameriava na predstavenie analyzovanej spoločnosti a na predstavenie čínskeho a hongkonského trhu so zdravotníckou technikou ako dvoch rozdielnych trhov. Hlavný dôraz kladie práca na vyhodnotenie silných a slabých stránok spoločnosti, príležitostí a hrozieb všetkých troch trhov a ich následnému spoločnému vyhodnoteniu. Výsledné stratégie na trhoch sú v práci komentované a porovnávané s realitou. Na záver práce sú uvedené odporúčania na zmenu marketingovej stratégie na čínskom a hongkonskom trhu.Cílem práce je porovnání marketingu společnosti vyrábějící zdravotnickou techniku na evropském a čínském trhu. Po teoretické části popisující nástroje analyzující mikro a makro prostředí se práce v praktické části zaměřuje na představení analyzované společnosti a na představení čínského a hongkongského trhu se zdravotnickou technikou jako dvou rozdílných trhů. Hlavní důraz klade práce na vyhodnocení silných a slabých stránek společnosti, příležitostí a hrozeb všech tří trhů a jejich následnému společnému vyhodnocení. Výsledné strategie na trzích jsou v práci komentovány a porovnávány s realitou. Na závěr práce jsou uvedena doporučení na změnu marketingové strategie na čínském a hongkongském trhu.The goal of the diploma thesis is to compare marketing of medical technology producing company in the European and Chinese market. After the theoretical part that is describing tools used to analyze micro and macro environment, the practical part of this thesis focuses on the introduction of the analysed company and the introduction of the Chinese and Hong Kong medical equipment markets as two distinct markets. The main emphasis of this work is to evaluate the strengths and weaknesses of the company, opportunities and threats of all the three markets and their subsequent joint evaluation. The resulting strategies on the respective markets are commented in this thesis and compared with reality. In the final chapter, the thesis presents recommendations to change the marketing strategy in the Chinese and Hong Kong market.
Klíčová slova:
Hongkong; Linet; marketingová strategie; PEST analýza; Čína; China; Hong Kong; Linet; marketing strategy; PEST analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/44996