Název:
Strategie brand managementu ve službách
Překlad názvu:
Brand Management Strategy in Services
Autoři:
Holasová, Kristýna ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Harantová, Monika (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce se zabývá značkovými programy, které fungují v České republice. Teoretická část obsahuje základní teoretická východiska brand managementu, marketingového výzkumu a tvorby jeho plánu. Dále jsou v práci rozebrány jednotlivé značkové programy, a to jak na úrovni Evropské unie, tak i národní a regionální. Na tuto část navazuje marketingový výzkum, který se zabývá spotřebním chováním respondentů, znalostí evropských značkových programů a oblíbeností pivovaru Poutník. V závěrečné části je uvedeno doporučení, zda usilovat o získání značky a návrhy na šíření chráněného zeměpisného označení "České pivo".This thesis deals with the brand programmes functioning in the Czech Republic. The first part contains basic theoretical brand management grounds, marketing research and its plan creation. Furthermore there are analysed particular brand programmes on the European, national and regional level in the thesis. The following part is marketing research which is concerned with the respondents' consumable behaviour, European brand programmes knowledge and popularity of the Poutnik brewery. The final section presents recommendations whether to seek gaining the brand and proposals for disseminating protected geographical trademark "Czech beer".
Klíčová slova:
Brand management; Chráněné zeměpisné označení; Značkové programy; Brand management; Brand programmes; Protected geographical trademark
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/45010