Original title:
Marketingová komunikační strategie Měšťanského pivovaru v Soběslavi
Translated title:
Marketing Communication Strategy of municipal Brewery in Sobeslav
Authors:
Zíka, Michal ; Hesková, Marie (advisor) ; Harantová, Monika (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2013
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Tato diplomová práce se zabývá teoretickými aspekty marketingového managementu, marketingovou situační analýzou Měšťanského pivovaru v Soběslavi, provedením marketingového výzkumu a návrhem marketingové komunikační strategie.Theoretical aspects of marketing management, marketing situational analysis municipal Brewery in Sobeslav, execution of marketing research and design of marketing communication strategy.
Keywords:
marketing communication strategy; marketing management; marketing research; marketing situational analysis; marketing management; marketingová komunikační strategie; marketingová situační analýza; marketingový výzkum
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/46691