Original title:
Analýza komunikační strategie společnosti Hervis Sport a móda s.r.o.
Translated title:
Analysis of the Communication Strategy of Hervis Sport a móda s.r.o.
Authors:
Hronová, Blanka ; Chylíková, Hana (advisor) ; Marčenková, Natálie (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2013
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Tato diplomová práce se zabývá komunikační strategií společnosti Hervis sport a móda s. r. o. První část práce by měla poskytnout teoretický rámec k marketingové komunikaci, vysvětlit pojmy jako je marketingový proces řízení, marketingový mix, komunikační mix a nové trendy v komunikaci. Cílem této práce je na základě analýzy současné komunikace společnosti Hervis Sport a móda s. r. o. a výsledků dotazníkového šetření navrhnout novou komunikační strategii. Součástí páce je charakteristika společnosti Hervis Sport a móda s. r. o. z pohledu její historie, zastoupení ve světě, současného marketingového mixu a vymezení její konkurence.This final thesis deals with the communication strategy of Hervis Sport a móda s. r. o. The first part provides a theoretical framework for marketing communication, explains concepts such as marketing process management, marketing mix, communication mix and new trends in communication. The aim of this thesis is to suggest a new communication strategy based on analysis of current communication of Hervis and results of conducted survey. Description of Hervis is included in terms of its history, the international presence of Hervis subsidiaries, the contemporary marketing mix and the identification of Hervis' competitors.
Keywords:
Analysis of Media Publicity; Anopress Database; Communication Mix; Communication Process; Hervis Sport a móda s. r. o.; Marketing Communication; New Trends in Communication; Analýza mediální publicity; Databáze Anopress; Hervis Sport a móda s. r. o.; Komunikační mix; Komunikační proces; Marketingová komunikace; Nové trendy v komunikaci
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/46796