Název:
Analýza věrnostního programu jako nástroje zvyšování loajality zákazníků značky NEXT
Překlad názvu:
Analysis of the loyalty program as a tool for improving customer loyalty of the brand NEXT
Autoři:
Glaserová, Monika ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Papoušková, Šárka (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá analýzou věrnostního programu ve společnosti Next PK s.r.o. a je zaměřena na výzkum věrnostního programu této společnosti. Cílem práce je analýza věrnostního programu a jeho vnímání věrnostními zákazníky společnosti. Práce je rozdělena na šest částí -- úvod, část věnovanou společnosti Next, teoretickou část, metodologickou část, praktickou část a závěr. Teoretická část se skládá z charakteristiky spokojenosti, loajality a věrnostních programů. V metodologické části jsou uvedeny metody zkoumání a také medotika pro vyhodnocení výzkumu. Praktická část se skládá z průzkumu mezi věrnostními zákazníky firmy Next, kde je cílem analyzovat spokojenost či nespokojenost zákazníků. Závěr práce obsahuje shrnutí šetření a doporučení týkající se fungování věrnostního programu Next.The diploma thesis analyzes the loyalty program at Next PK Ltd. and is focused on research of the loyalty program of this company. Its aim is to analyze the loyalty program and its perception by the loyalty customers. The thesis is divided into six parts -- an introduction, a part about Next PK s.r.o., a theoretical part, a methodological part, a practical part and a conclusion. The theoretical part consists of characteristic of satisfaction, loyalty and loyalty programs. The methodology section describes the method of investigation and also the methodology for evaluating the research. The practical part consists of a survey among loyalty customers in Next where the goal is to analyze the customers' satisfaction or dissatisfaction. The conclusion contains a summary of the investigation and recommendations regarding functioning of the loyalty program Next.
Klíčová slova:
loajalita; Next PK s.r.o.; spokojenost; věrnostní program; loyalty; loyalty program; Next PK s.r.o.; satisfaction
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/46529